Ofte stilte spørsmål

  • Hva er tanken bak "Selling Together!"?

    Promotiv tror at "Selling Together!" bygger og styrker relasjoner. Gjennom intensivt samarbeide, kunnskapsdeling, sunn og gjensidig lojalitet, strever vi etter stigende salgsresultater og en positiv utvikling med deg i sentrum. Promotiv ønsker ikke å forholde seg til distansen mellom selger og kjøper, men ser heller verdien med et partnerskap. Vi slår oss sammen og styrker hverandres vekst, kunnskap og salg. Kort sagt: Selling Together!

  • Har Promotiv en katalog?

    Promotiv presenterer årlig en katalog som er fyllt med inspirasjon. Vil du motta denne katalogen så er du velkommen til å sende en henvendelse. Vi sender den så snart som mulig. I katalogen er bruttopriser inkludert så du kan bruke det som et markedsførings verktøy i forhold til dine kunder. Kunne du tenke deg katalogen med ditt eget omslag? Det er mulig med en ekstra avgift. Hvis du er interessert i dette så vennligst kontakt oss på: sales@promotiv.no eller 21 09 37 37.

  • I hvilken periode er Promotivs priser gjeldende?

    I katalogen finner du bruttoprisen. Både trykkprisen og produktprisen kan endres i løpet av året. Prisene på våre hjemmesider er alltid gjeldende.

  • Når må jeg betale avgift for små bestillinger?

    Hvis beløpet for en vare i din ordre er lavere enn 750,- (inkl. trykk, ekskl. moms) tilkommer det et gebyr. Dette gebyret er på 300,- per vare i din ordre hvor totalverdien er lavere enn 750,-. Gebyret blir vist separat på vår hjemmeside og din ordrebekreftelse. Ordrer uten trykk blir aldri pålagt dette gebyret.

  • Hva er oppstartsgebyr

    Dette er kostnader som blir brukt til settemaskin, lage trykkplatene og justere trykkemaskinene.  Trykk- og oppsettsgebyr står angitt per farge/trykkområde for hvert produkt med mindre annet er angitt.

  • Hva er håndteringsomkostningene?

    Våre produkter er pakket på flere måter og blir levert uten forpakking eller pr. stk i en pakke. Hvis du vil ha dine produkter med trykk så skal de pakkes ut og pakkes inn igjen. Kostnadene som påløper for dette kaller vi håndteringsomkostninger. Håndteringsomkostningene pr. produkt kan vises på vår hjemmesiden.

  • Hvordan blir leveringsomkostningene beregnet?

    Promotiv samarbeider med respekterende transportpartnere i UPS og Dachser. Prisen er basert på den totale vekt av din bestilling. Gå til en oversikt av fraktkostnadene.

  • Når kan jeg bli Promotiv partner?

    Vi vil gjerne ønsker deg velkommen som partner dersom du vil profilere deg som videreforhandler av våre produkter. Når du kan fremvise dette vil du bli utstyrt med innloggingsdetaljer til vår hjemmeside. Hvis du allerede er logget inn så er de synlige prisene, nettopriser.

  • Hvordan vet jeg om mine betingelser som partner endres til min fordel eller ulempe?

    Når din omsetninger stiger og dine betingelser endres vil du bli kontaktet telefonisk. Dine nye betingelser vil tre i kraft med det samme og dette er absolutt en fordel for deg. Hva din presise fordel er vil bli utdyptet med det samme. Betingelsene vil bli bekreftet gjennom en epost hvor de vil bli vedlagt i et offisielt dokument. Årlig vil målestokken bli bestemt. Basert på størrelsen av samarbeidet vil dine betingelser bli bestemt for det nye året. Disse vil bli gitt til deg i slutten av kalenderåret.

  • Hva er deres politikk i forhold til lover og regler i forbindelse med produktene?

    Alle våre produkter er EU-sertifiserte. Vi får alle våre produkter testet av sertifiserte organisasjoner for å sikre oss at våre produkter lever opp til lover og regler som omhandler helse og sikkerhet. Utover det ber vi våre leverandører om skriftlige beviser på at produktene lever opp til spesifikasjonene som er basert på lover og regler. Les alt om vår erklæring om lover og regler.

  • Jeg har en klage. Hvordan forløper klageprosessen seg?

    Din bestilling blir behandlet med stor forsiktighet. Hvis du av noen som helst grunn er utilfreds med produkt ta vennligst kontakt på telefon 21 09 37 37 eller gjennom e-post sales@promotiv.no.

    Innen 4 arbeidstimer vil du motta et svar angående din klage. Sammen vil vi finne frem til en løsning. Dersom din kunde ikke er fornøyd er vi heller ikke fornøyd. Dersom Promotiv har gjort en feil og din kunde har mottatt en vare med mindre kvalitet vil din kunde motta en ny bestilling. Den nye bestillingen vil kun bli fakturert en enkelt gang. Mer informasjon finnes under vilkår og retningslinjer.

  • Hvilke trykkmetoder blir brukt i Promotivs egne trykkfasiliteter?

    Vi bruker:
    - Lasergravering
    - CO² lasergravering
    - Tampotrykk
    - Silketrykk
    - Digitalt overføringstrykk
    - Keramisk overføringstrykk
    - 3D-trykk
    - Relieftrykk
    - Pregning
    - Sublimasjonstrykk
    - Klistremerketrykk
    - Digitalt trykk

Dersom du har noen spørsmål eller trenger hjelp, vennligst kontakt oss på

21 09 37 37 (kan kontaktes fra 08:00 - 16:00 mandag til fredag)

LogoTool